CR szivattyú

Az alacsony-nyomású rész első eleme alapesetben a tartályban elhelyezett elő tápszivattyú, ami nem sokban különbözik a benzines modellektől. Egyes rendszerek viszont mellőzik az elő tápszivattyút.

Az üzemanyag következő állomása az akár 5 mikron szűrési finomságú üzemanyag szűrő egység. Innen kerül az üzemanyag a nagynyomású szivattyúhoz, melyet általában a vezérmű szíj hajt meg. Abban az esetekben, ha nincs tankon belüli elő tápszivattyú, a gázolajat a nagynyomású szivattyú belépő oldala szivattyúzza fel és továbbítja a belső oldal felé. Ez esetben az alacsony nyomású rész tömörzárásra fokozottan érzékeny. A nagynyomású szivattyúból az üzemanyag magába a "Common Rail"-be kerül.
Az elosztócsőben minden esetben megtaláljuk a nyomásszenzort.

Bosch, Delphi szivattyúk bevizsgálása felújítása!

cr11
cr12